Jumaat, 26 Oktober 2012

Novel : Cinta Kita(bab 4)

bab 4

     Izz melihat jam dipergelangan tangan, sudah jam 10.00 malam.Sudah agak lama dia di ofis ini, sedangkan pekerja-pekerja yang lain sudah pun pulang.Dari pagi hingga malam di terperap di dalam bilik ofis.Dia mengemas fail dan kertas yang berselerak diatas meja sebelum beredar dari situ.Dia meneruskan langkah ke parking kereta.Kereta Nissan Fairlady miliknya dipandu laju dalam hening malam begini.

     Sedang dalam perjalanan pulang ke rumah, jari-jemarinya merayau menukar siaran radio ke pada Red fm.Kemudian, lagu That Should Be Me nyanyian penyanyi remaja terkenal Justin Bieber terbang ke udara.Izz teringat akan kelakuannya yang memalukan seorang insan yang dicintainya dahulu.

     Hatinya terusik dek lagu ini, dia tidak boleh memaafkan dirinya setelah apa yang pernah dilakukan kepada insan itu.Dia memalukan insan itu dihadapan khalayak ramai disatu majlis harijadi rakan sekuliahnya semasa dia masih menuntut di universiti Kyonggi.

...................................................................................................................................................................
ok..nie je tak banyak bab pon..bab 4 nie baru separuh,ade lagi belum siap..ok bye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan