Isnin, 8 Oktober 2012

..mintak maaf..

assalammualaikum..lame rase nye tak update,,ari nie sajer larh nak cite pasai ari jumaat ari tu budak2 nie datang mintak maaf kat aku,,time tu memang ade progrem mohon restu cikgu2 coz nak pmr ari selase nie..nangis2 budak2 nie termasuk le aku sekali,,hehe,malu larh :)balik rumah antar mesej kat dak izzul cakap aku mintak maaf apelah..pas2 dia pon reply dia kate "wasalam..saye maafkan awak.sepatutnye saye yang patut minta maaf kat awak,,saye harap awak maafkan saye dan doakan saye ok",,ermm tahu pun banyak wat salah:)rase nyer tak tahu ape lagi nak taip so saye minte undur diri lah ye,,sebelum tu saye ade berite yang sangat mendukecite  kan kepada saye,mahupun anda,iaitu cikgu comel saye(cikgu haziq)sudah tiada di smktsz,,beliau sudah kembali ke sekolah asal beliau iaitu smk sri mahkota..13/09/2012 hari terakhir cikgu di tsz...dan hari tu jugak larh cikgu beli baju baru,,baju kemeje wane pink cmpur coklat kotak2..kalau tak silap aku,aku ade update enrti yang lepas pasai cikgu haziq pakai baju wane pink kotak2 nie..okey lah lebih bercerite..saye mengundur diri dengan perasaan yang amat sedih dan nurvers bagi pmr pade ari selase nie..dan kite akan jumpe lagi lepas exem pmr tamat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan