Rabu, 11 Julai 2012

..baddrol bakhtiar yg menyerupai cikgu haziq..

assalammualaikum..ape khbar sume??sihat??nak cite nie salah ke kalau kite minat cikgu sendiri??coz kat sekolah aku ade cikgu nie name dia haziq,,hensem sangat,,cikgu tu ade ciri2 same dengan baddrol bakhtiar,,pemalu..but ade yg tak same badd tinggi,cikgu tuh rndh,,rendah drpd aku..haha x pe walaupun dia rendah tapi dia ade kerjaya..cikgu tuh aku gelar kan dia tuh oppa je coz dia tua dengan aku 6 tahun je,,so umo dia sekarang ialah 21 tahun..aku rase cikgu tuh baru habis uni. kot..oppa baru first time jejak kaki kat skolah kite orang smk tsz...comel sangat oppa aku tuh..aku pelik nyer skang nie oppa tak ade perasan ke yang oppa banyak peminat..kawan aku pon dah angau tengok oppa aku tuh..hari nie 11/7/2012 aku t'serempak ngn oppa..pandang dia,,senyum2 oppa,malu la tuh..hehe..tapi tula hope oppa bukan cikgu iklim n jdi guru tetap tsz..berbalik pade yg awal tadi salah ke kalau kite minat kat cikgu sendiri??? confuse sngt nie..hurmm k la sampai sine je kot..ade mase leh update lagi..k bye..salam satu malaysia :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan